Äntligen....

....har alla, ja nästan iaf, pusselbitar trillar på plats! Känner att jag har koll på läget och rutinerna börjar sätta sig! Behöver inte ligga och fundera på nätterna utan somnar lugnt och fint istället! Jag har fortfarande lång väg att gå men jag hoppas att den resan fortsätter. Vill att varje dag ska vara en ny utmaning och jag hoppas att det fortsätter som det har börjat! Om inte annat så får jag ju se till att det gör det, det är ju mitt jobb!
Kul att leverera bra resultat och det ska bli riktigt kul att se vad framtiden har att erbjuda.


Nu är det dags för te.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara som ett litet råd.
Alla bitar kommer aldrig att falla på plats. Men det gör inget. Det är det som är utmaningen.
Huvudsaken är att alla inblandade känner att det är inspirerande och kul att ge lite extra när det behövs. Önskar faktiskt att man kunde gå i pension och ha något att göra, bara som en hobby. Du vet nog vad jag syfta på.
hoppas allt fortsätter att flyta på som det har startat.
PÖSS på dej. Hälsn. pappa

2007-08-24 @ 18:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0