Ge gärnet!

Vill börja med att säga förlåt till alla mina vänner som jag inte hört av mig till på evigheter! Hinner inte med er just nu och ingen mår sämre av det än vad jag själv gör tror jag. Saknar er verkligen, skulle behöva er just nu. Vad hinner jag då? Jag hinner jobba, nästan dygnet runt och däremellan så hinner jag sova och ibland äta....det där med mat kan man faktiskt hoppa över om man har riktigt ont om tid. Fungerar med kaffe och cigg....tyvärr. Har sedan världens underbaraste sambo som verkligen ställer upp på mig, finns alltid varm mat färdigt när jag kommer hem, tvätten är klar, disken, och städningen likaså!! Älskar dig otroligt för att du står ut!! Utan en sambo som ställer upp till 200%, ja jag vet att 100% är max men ändå, så skulle det inte fungera för mig just nu! Vet att det kaos jag lever i just nu snart är över....efter nästa vecka borde kaoset lägga sig lite...haha. Orkanen blir en storm kanske man kan säga eller förhoppningsvis en stark vind!

Vill även passa på att ösa beröm och allt det där till Mackan, Therese och Åsa....mina nyfunna änglar som snart kommer lämna mig....vilket gäng jag har att göra med!! Kommer sakna er enormt när ni åker! Men jag hoppas att ni hittar ner till festen.....*L*
Till sist kan jag även konstatera att jag har en helt otroligt underbar personalstyrka!! De har verkligen slitit häcken av sig, knappt varit lediga och när de äntligen har fått ett "riktigt" schema att jobba efter så måste jag plocka på de massor av extra timmar för att klara av den "riktiga" öppningsveckan ju...inga problem får jag bara till svar då....klart vi ställer upp!!! Jag hade lite ont i magen innan jag lämnade ut tiderna till dem, det är riktiga lååååångpass de kör....nästa alla dagar! Hoppas det håller i sig så vi kan utöka styrkan med fler personer! Me like!!

Nu ska jag äta lite, sen blir det en bra bok i sängen för att typ somna efter två sidor...

Till er alla där ute: Älskar er, ja, ni vet vilka ni är som jag så fint brukar skriva. Ingen nämnd ingen glömd!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0