Hmm blogg om lite allt möjligt!

Såg att min älskade pappa hade kommenterat mitt senaste inlägg och jag kan bara instämma i det han har att säga...med ålder kommer visdom. Du om någon borde ju veta! Den dagen du går i pension, snart hoppas jag haha, så har jag en säkrad hobby åt dig det vet du! Fast kanske synd att kalla det hobby! Får nog anställa dig på typ halvtid eller nått! Jag ser fram emot den dagen och jag hoppas att den kommer snart! Saknar dig, det vet du!

Idag har jag faktiskt varit ledig hela dagen!!! Shoppingresa har det blivit. Gisela har ju vuxit ur varenda klädesplagg hon äger så det var bara till att ta fram den stora plånboken och shoppa loss hejdlöst, kläder, skor, ja hela rubbet. Det enda vi inte hittade var en höstjacka men det hittar vi förhoppningsvis här hemma i stan. Var även inne på ÖoB, ja jag vet jag var ledig men va fan, bra kastruller var jag i behov av och det har vi. Behövde, eller rättare sagt Ville ha en lampa som vi säljer så den åkte ner i korgen också. Lite annat smått och gott hittade jag visst också!
Var ju tvungen att säga farväl till Putte och Isa med, de som stått utanför och sålt korv och bjudit på Kaffe, godis och kakor hela veckan. Kommer sakna dem. I dem hittade jag en vänskap som kommer att bestå. Har vi vägarna förbi er någon gång så kommer vi stanna och ta en kopp kaffe!!! Om inte annat så ses vi nästa år då vi firar ett års jubileum...haha.

Shoppingresan gick vidare  till Linköping, det var där alla kläder och skor mm inhandlades, fikade gjorde vi ju också, obligatoriskt. Ingen shoppingtur utan fika!!

Härom dagen, hmm i går var det ju...*L* var jag hos Åsa och intog en Kopp kaffe! Kul att se dig igen tjejen!! Saknat dig! Kom fram till att hon faktiskt fortfarande är en äkta bitch! Haha skönt att se att du är dig lik! Uzi var där också, lika go som vanligt...och lika mycket bitch i henne! Glöm nu inte vad ni lovade, vill se de fina korten sen!!!!

Just nu sitter jag med hela skallen full av blekmedel. Kliar faktiskt lite idag, ovanligt, brukar vara totalt okänslig i håtbotten men det är inte värre än att jag står ut! Så nu ska jag bli en blekt blondin igen.

Fick även plocka fram min egna bitchiga sida idag....fick ett så urbota dumt samtal från jobbet att jag inte kunde låta bli....kanske dax att visa vem jag är på riktigt nu...haha. Har varit ganska lugn till att börja med ju.

Nu är det dax att fixa med lite....på återseende!

Pöss

Kommentarer
Postat av: pappa

Det är ganska länge sen det kom ett nytt
inslag på din blogg.
Beror det på brist på tid eller motivation?
Hoppas att det är tiden som tryter.
PÖSS.
H. pappa

2007-09-07 @ 20:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0