Låååånga da´r blir é.

Ja just nu gör jag inte annat än jobbar, 24-7, som de säger! Men fan va kul jag har!! Gillar´t. Har idag äntligen fått lite hjälp med att styra upp kontorsarbetet lite men jag har lång väg att vandra! haha det är tur att de har överseende med oss som precis öppnat! Har dock kunnat gå hem "tidigt" ett par dagar dvs efter ett 9 timmars pass, skönt. Blir förmodligen en sådan dag i morgon också. Har förberett dagen så j-vla bra om jag får säga det själv ju...haha. Kör jag som en idiot på morgonen och fixar upp veckan DR så kan jag planera esten av veckan efter lunch och göra alla rapporteringar som behövs, och då borde jag i rimlighetens namn kunna gå hem senast16. Men men mycket kan hända....

Kul insident idag då....fick en leverans med glass som vi inte ville ha men eftersom den var beställd av någon på etablering så var det bara att ta emot den....sen kom problemet. INGEN ledig frysbox....vi placerade om i dem vi hade och fick på så vis ner halva pallen med glass. Men vart FAN skulle vi göra av resten????????????? Ringde runt som idioter till alla som kunde tänkas ha en frys till övers och lyckades till slut hitta en på en affär i skänninge.....tur. Men problemet är bara uppskutet tills imorgon eftermiddag....då MÅSTE vi hämta dem! Hmmm hoppas vi säljer mycket glass tills dess.

Nu är det dax för bingen........ZZZZzzzz

Tills nästa gång: Ha de´...........

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Annars Carin så får de plats lite glass i min frys här på bondegatan :D kanske inte en hel pall, men många bäckar små.....
jag ligger sjuk här hemma, men kommer till ÖB när jkag piggnat till igen.
Ta hand om dig! Kramar

2007-08-09 @ 12:39:30
Postat av: Kokka

Hmmm kunde du inte sagt det lite tidigare!!?? Här letade jag vi efter en frys halva dagen och så har du en...haha...hoppas du kryar på dig snart! kram

2007-08-09 @ 19:08:27
Postat av: prinsessan

Känner mig piggare efter en lite promenad med assar, skönt att andas frisk luft. alla har väl en frys hemma? och min ekar i "glass-facket" så ring nästa gång :D
Kram

2007-08-09 @ 21:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0