Mitt i kaoset...:)

Mitt i kaoset som råder i min hjärna, på lagret, i butiken, tja lite överallt, ett kaos som förmodligen ingen mer än jag känner av så fick jag en sån härlig upplevelse!!! Fan va glad jag blev! Sitter på kontoret och eftersöker 200' som är "borta" så kommer Emma in till mig och säger: Carin, det är några som vill prata med dig! Jag låter nog lite sur när jag säger: Vad gäller det då? Får till svar att det vet hon inte men det är tre yngre som vill prata med mig. Hmm tre yngre???? Jaja jag släpper mitt bekymmer och beger mig ut i butiken. Och vad ser jag?! Jo tre små söta änglar! haha Utanför dörren till vår personalingång står nämligen Sandra, Keith och Prinsessan Anna.....Alltså min gamla jobbarkompisar. Tror ni jag blev glad då eller!! Precis vad jag behövde just då i den stunden, det var typ magi!! Fan va kul att se er igen!!! Fick en klump i magen där just då...saknar er verkligen. Ibland önskar jag att jag fick ha kakan och äta upp den! Vill ha jobbet jag har idag men samtidigt så saknar jag jargongen på Donken. Och framför allt så SAKNAR jag min vänner!! 

Problemet med 200' löste sig senare så det var ju skönt, kaoset i mig är fortfarande kvar men jag vet att det reder ut sig, har bara mycket runt omkring mig nu!!

Saknar er, älskar er!

Dax att sova straxt, börjar kl 6 imorgonbitti!!!! Me don't like!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0