Sorry...

Jag får be mina trogna läsare om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag, men....de senaste veckorna har varit helt sjuka!! Har aldrig jobbat så mycket som nu och har aldrig haft så kul som jag har nu! Lovar att sätta mig ner snart och skriva mer ordentligt om vad som hänt senaste tiden!! Önskar att ni alla fick vara med om det jag har varit med om för det är sjukt kul!!! Jobbar jämt men jag gör det mer än gärna och jag gör det med ett leende på läpparna!

Nu är det dax att sova, ny dag i morgon.

PÖSS

 
 

Kommentarer
Postat av: sandy

Carin!! Vet du. När jag var på skänningemarken, så tänkte ju jag självklart att jag skulle söka upp ÖB o hälsa på dig. Tyvärr hade jag lite bråttom men jag fick tag i en karta som det stod vart det låg, men jag lyckades inte. Hittade inte ÖB i skänninge!! Hur dåligt var inte de?? Var tvungen att ge upp mitt letande o dra till steket sen, men jag lovar att komma snart o hitta rätt :D Ha det underbart! Är verkligen tok-glad för din skull att det går så bra.. Grattis!!! puss o kram

2007-08-06 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0