Glädje!

Jag känner en enorm glädje just nu, en glädje jag inte känt på väldigt länge! En underbar känsla och jag tänker hålla fast vid den så länge jag bara kan! Jag är lyckligt lottad med en underbar familj, ärliga vänner och otroliga grannar. Vad kan gå fel....just nu: INGENTING! Tänker ta tillvara på den här tiden och se till att utforma mitt liv så att det blir bäst för mig och min familj.

Julen närmar sig med stormsteg och jag har faktiskt tid att se till att den blir så bra som jag önskar, vilket inte hade varit möjligt för en vecka sedan! Fyller ju även år snart och har tid att fira den, vill inte ha några presenter utan hoppas bara på att vännerna vill komma över på lite kaffe och sitta i lugn och ro, prata lite skit och uppdatera mig på vad som hänt den senaste tiden, har ju inte direkt haft tid att vara social...haha. Men det blir det ändring på nu!

Ska även tatuera mig nästa vecka...äntligen. Fan va kul det ska bli.

Livet leker och jag mår för första gången på väldigt länge riktigt bra! HURRA!!!!

Love you all.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0