GOD JUL!

God jul till er alla som läser min blogg. Jul bestyren är nästan klara nu, bara Jansson kvar att göra och det tar ju inga tider!

I eftermiddag ska vi ta en promenad til kyrkogården och tända ljus för våra nära och kära som inte är med oss längre! Det blir även en tripp till Kentas syster och hennes familj. Vi måste ju knalla dit och se hur de har det i nya lägenheten! De stackarna flyttar ju precis lagom till jul och har ju lite mer att stå i än vi andra som "bara" fixar inför julen. Vill inte byta med dom! Så vi tänker iaf gå dit och kanske tigga till oss en kopp kaffe...hihi. Måste få störa en lite stund, hoppas dom har överseende med det!

Idag har ju även pappsen kommit hem till sverige för gott! ÄNTLIGEN! Till råga på allt ska vi även bli jobbarkompisar, haha inte illa ju! Allt detta tack vara min älskade bror som anställt oss båda ju! Hmm undrar om han vet vad han ger sig in i lilla bror. Men jag tror han tål det!

Nu tänker jag värma mig en kopp glüwine (stavning?), det är som glögg ungefär fast mycket godare. Blev helsåld på det när vi var i kiel förra året! Riktigt gott och mycket värmande. En rykande kopp, lite härlig musik och bara känna hur skönt det är att inte behöva stressa....allt är ju klart i god tid för en gångs skull!!

Ha nu en riktigt härlig Jul!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Allt kommer bli bra gumman. Livet har en massa utmaningar i bagaget men allt tjänar ett syfte. Håller på dig det vet du!!=)
Pussa

2007-12-26 @ 14:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0