Hihi.... :)

Me like..... Mår bra, stressar lite men det är positiv stress. Mmmmmmm njuter av min tillvaro....just nu känns livet som en riktigt härlig gräddtårta. Någon som vill smaka...haha.

Var hos Åsa på Donken och käka lunch....Me like very much! (Att få träffa Åsa igen alltså) Qp:n var iofs riktigt god men är ju inget större fan av Donkenkäk....SORRY! Gott Kaffe blev vi bjudna på också :)

Har precis spenderat pengar på ett par snygga svarta klädesplagg, måste ju vara svartklädd på jobbet och eftersom vi inte beställt våra nya "uniformer" ännu så shoppade jag loss på ett par snygga plag som jag kan ha tils vidare! Gillar att det ska vara svarta kläder...stilrent!

Nä nu ska jag lyxa vidare, orkar inte laga mat idag eller rättare sagt orkar inte bry mig så det får bli hämtmat från något ställe i byn...pizza eller kinamat, kan inte riktigt bestämma mig vad jag vill ha. Hmm...varför inte en hamburgare från sibylla??!!

Ha det gott nu!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: vicke

Hallojsan vännen!
Skönt att det känns bra allt runt omkring dig nu.
Ska bli kanonkul att fira nyår ihop :)
Ha de gott så ses vi på måndag.
Puss & kram Vicke

2007-12-29 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0