Ja då har jag...

.....nog bestämt mig. Bara ett par detaljer kvar att lösa men det är inga värdsliga saker så vi kommer nog att komma överens. Skönt!

Var och tatuerade mig igår igen...haha. Äntligen. HAr lite ont idag kan jag erkänna....men vill man vara fin får man lida pin. Självförvållat. De andra har inte gjort så här ont efteråt fast å andra sidan är de inte lika stora heller, kan ju ha nått med saken att göra!

Nu ska jag fira min födelsedag och bara njuta av livet som komma skall! Redo!

Just nu älskar jag hela världen! Är sååå himla nöjd, mår himelskt bra! Hoppas bara att känslan håller i sig, eller som en klok person skulle säga: Se till att du håller dig kvar där du är,  det är bara du själv som kan påverka! Skapa dig den framtid och liv du förtjänar. Och det är precis det jag har gjort nu..hihi.

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anna

de va som fan... en tatuering.... när kommer de bild på den då?
Ta hand om dig! Håll kvar känslan som verkar finnas i din kropp. härligt! Kram Anna

2007-12-21 @ 01:29:47
URL: http://prinsessangrevvy.blogg.se
Postat av: pappa

Kul att se att du har denna positiva inställning till livet. Det kan vara tufft ibland, det vet jag själv. Du kommer med ditt j-lar a-ma att lyckas med det du företar dig. Jag ser fram mot 2008 och tror att det kommer att bli ett underbart år.

2007-12-21 @ 19:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0