Ja vad ska jag säga...

är visst riktigt attraktiv på marknaden just nu...arbetsmarknaden alltså! Hmm det blir jobbigt när man helt plötsligt kan välja. Kaxigt, ja kanske det men jag tycker att jag kan få vara det ett tag! Haha

Annars då...Jo har haft en mycket trevlig dag med min familj, Maria (svägerska) tog med sig Amanda och åkte till mjölby så barnen fick umgås lite. En tripp till la stada blev det också där vi intog en fika. Lagom när vi skulle gå hem så ringde ju brorsan och ville komma över också när han slutat jobba! Ja jäklar va trevligt vi hade det! Har inte hunnit spendera allt för mycket tid med nära och kära sista tiden ju men idag tog vi ifatt en del av det vi missat! NICE!

Nu har lilltösen precis lagt sig och jag tänkte kliva in i en varm och härlig dusch.

Ha en underbar kväll.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0