Min resa!

Jag fortsätter på min nya resa mot framtiden med destination okänd! Många tankar om vad framtiden har att erbjuda och jag ser framtiden an med ett leende. Jag känner mig fri, fri att göra det JAG vill, inte vad någon annan vill! Jag kan inte hålla käften, jag kan inte hoppa bara för att någon säger att jag ska det! Det finns många som skulle frågat hur högt, men jag är inte sån!! Jag tar inte hur mycket skit som helst! Jag har alltid valt att gå min egen väg och jag kommer att göra det i framtiden också. Erbjudanden finns, men vill jag ta dem? Kanske dags att våga ta klivet! Klivet mot att bli egen, eller...tja jag vet inte. Flytta här ifrån....tja varför inte!? Blir saker och ting som jag vill ja då kanske det blir så...jag och min familj är inte främmande för tanken, den har funnits där förut och nu mer än någonsin....

PÖSS


Kommentarer
Postat av: fliKKan

Nej! Du får inte flytta! Inte långt härifrån ialf =(

2007-12-13 @ 21:35:45
Postat av: Anonym

fliKKan: Vad sägs om eventuellt Vimmerby? Blir det för långt bort, eller Kramfors? Hmm jaja vi får se vad som händer!

2007-12-14 @ 10:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0