Reaktioner...

ja det har jag fått på det jag skriver, ha i åtanke att det jag skriver är MINA tankar, det här är min blogg och det jag skriver är mina privata tankar, mina privata åsikter. Tål ni inte att läsa det så låt bli då! Jag skriver inte det här för någon annans skull, det är mitt sätt att skriva av mig lik väl som andra skriver dagbok. Visst vem som helst som hittar hit kan läsa mina tankar men ni gör det på eget bevåg. Vill ni inte veta vad jag tänker eller vad jag tycker så låt bli att läsa, jag hänger aldrig ut någon med namn eller kränker någon. Jag står för varje ord jag skriver så har ni åsikter om det skrivna så går det bra att lägga in en kommentar. Längst ner efter varje blogg så står det Kommentar, det är bara att klicka där. Sen om jag tar någon notis om det skrivna....det återstår att se, men jag tänker inte be om ursäkt för något jag skrivit eftersom detta är min privata blogg. 

Hoppas att detta rätar ut några av era frågetecken.

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go girl... puss på dig!

2007-12-19 @ 09:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0