Typiskt

Ja då råkade jag slappna av lite och vad händer då....Jo då blir jag förkyld. HAr jag tid med det? NEJ! Har varken tid eller lust med det nu. Varför kommer alltid förkylningar när man misnt vill ha dem, iofs vill jag aldrig vara förkyld men det finns ju bättre tilfällen än just nu! Tur att det finns panodil och andra medikamenter....denna gången har det verklien satt sig i lederna. Ont jävlar gör det. Men det är bara att bita ihop och se glad ut. Jag har inte tid utan måste förbereda julen både hemma och på jobbet så sjuk får jag bli i Februari eller nått.

Idag ska jag iaf försöka stryka klart alla gardiner och sätta upp dem. Stakarna och det andra pillade jag upp igår. Det tog tid men fint blev det.

Nu ska jag intaga soffläge en stund och sen får vi se hur resten av dagen går....

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0