Allmänt babbel..:)

Ja då har ytterligare en dag i mitt nya liv förflutit och det börjar arta sig i butiken. Nästan alla hyllor är fyllda, saknar dock en del saker men förhoppningsvis får vi dem imorgon. Börjar känna oro över att det inte ska klaffa till 100%. Vill att det ska vara färdigt nu så att städarna kan komma och göra allt snyggt och rent.

Frågorna börjar komma nu....de är nervösa, förväntansfulla och kanske lite oroliga över vad jag tycker och tänker. De vet ju att jag är klar...men vem ska vart? Ja det är frågan de ställer och jag kan tyvärr inte göra alla nöjda och glada. De får hålla sig tills nästa vecka då vi förhoppningsvis får se Håkan på jobbet med allas schema, slapp ju lägga det första...snällt av dem!!!! När Håkan väl har kommit och vi hunnit prata om vissa saker som jag vill ha svar på innan vi talar om vem som ska göra vad så ska de få svar på alla frågor de har, tja nästan iaf!

Har syndigt ont i mina ben och fötter....hoppas verkligen att skoleverantören får tummen ur och skickar iväg mina pjuck snart! Vi har ringt ett antal gånger men får alltid till svar att de ska vara skickade, måste bara säga då att OM de är skickade så tar posten jävligt lång tid på sig. Kommer de inte imorgon så åker jag in till blåkläder i Motala och köper ett par där! Kan inte ha det så här, det är förvisso det enda negativa jag har att säga just nu men det är fan så jobbigt att springa runt en hel dag med fötter och ben som känns som om de ska sprängas när som helst!

Prinsessan: Som svar på din fråga så Kan jag meddela att du är hjärtligt välkommen 1 augusti. Då slår vi upp portarna och jag hoppas på att få se dig där då!! Vill så gärna ha en spark i rumpan...haha.

Nu ska jag stoppa ner fötterna i ett härligt fotbad och sen bär det av till den nybäddade härliga sängen!!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0