Äntligen Fredag...:/

Det är med blandade känslor som fredagen kom, skönt att det är helg tänker många, men jag ska jobba hårt även i morgon! Men fredagar är alltid fredagar, den där glada, roliga, busiga stämningen infinner sig ändå! Vi har skrattat och haft hur kul som helst idag. Skönt när stämningen infinner sig trots att vi vet att vi har en lång arbetsdag framför oss.
Jag har fått tillgång till mitt nya fina kontor idag också. Datorn är installerad och klar den med. Nu är det bara lite fina kort på familjen, lite personliga prylar, gardiner och lite fina gröna blommor kvar! TACK Mattias för att du fixade så jag fick kontoret med fönster i!! Vilken pärla du är...haha. Hade blivit mycket lessen om jag fått sitta i det andra kontoret utan fönster i....Det kontoret får Matte istället....sorry! Ny mailadress fick jag ju också, kommer ta ett tag att vänja sig av med den gamla Donken mailen, den sitter ju som berget i ryggraden! haha

Idag har jag och Christian organiserat lagret, resultatet är vi mycket nöjda med! Sen har ju jag sån tur att min pappa är expert på lager, så han har lovat att fixa ett program till datorn så vi kan få lagret datoriserat. Vi är fortfarande på stenåldern, allt göres med papper och penna...hihi. Skänninges ÖoB blir alltså det första i hela sverige med datoriserat lager...spännande. Har på eftermiddagen stått och packat upp alla textilkartonger som ska lagras och sorterat dem i korgar istället, allt för att lättare se vad som finns.....Vi har MILJONER med bordslöpare i olika storlekar!!!!! SUCK När jag tröttnade på det så gick jag upp till de andra i butiken och fixade lite där istället, fan så mycket roligare vill jag lova!

Imorgon blir det alltså till att jobba men ser faktiskt fram mot det på ett sätt, tja eller två då....Kul att jobba med det jag gör nu och sen ska vi ju käka PIZZA!! Mumma...=)

Nu sitter jag hemma i ensamheten och väntar på att man och barn ska komma hem, de har tillbringat denna soliga dag på Duntis i Motala. Fick en super gullig videosnutt till mobilen när jag stod på lagret och bråkade med mina textiler, en gullig video som visade min underbara lilla (eller ganska så stora) Gisela, ätandes på en godisrem och glatt vinkar till mig....Blev INGET avis då....hmmm. Hade lust att sätta mig i bilen och göra dem sällskap då.

Nu ska "tanten" ta en Smirnoff Ice och sätta sig på trappan i solskenet med en cigg och bara vara....njuta....längta....drömma mig bort en stund!

Till er alla därute: Skaffa er en underbar fredag!! Det har jag gjort!

PÖSS

Ni vet vilka ni är! Älskar Er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är nästan lite avundsjuk på dig.. de låter så spännande och kul.. även om det är slitigt..!
Kommer o hälsar på dej sen..
Nu börjar jag jobba på måndags känns inget kul alls.. men de är väl bara bita ihop sista månaden..!
*kram kram*

2007-07-20 @ 18:49:36
URL: http://madeleeneee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0