Dags att sammanfatta veckan lite.....

Denna vecka har varit den mest spännande veckan på länge! Har haft sååå himla roligt och givande! Kul att lära känna alla mina nya kollegor, vissa mer än andra men det blir så när vi alla plockar och pillar på olika avdelningar. Kommer att lära känna alla i sinom tid!

Vi börjar halv åtta på morgonen och slutar fem tisdag till torsdag, måndagar börjar vi klockan tio och slutar fem, fredagar börjar vi halv åtta och slutar tolv. Nästa vecka kommer vi dock att jobba lördag också för att vara säkra på att allt blir färdigt till öppningen. Tycker det är lyxigt med måndags och fredags tiden så jag kommer att jobba samma tid hela veckan, nämligen halv åtta till fem...om det inte blir ännu längre....Har hur mycket som helst att göra så det är lika bra att se till att få det gjort. Det står ca 150 pall på lagret som behöver packas upp.

Hoppas på att personal och kontors utrymmena blir klara nästa vecka också så att vi kan plocka in alla möbler dit in, som det är just nu så står de ivägen mitt i butiken. Klantigt att ställa upp de där innan vi kan ställa in dem, men det är väl en karl som tänkt till!! Haha....

I onsdags slapp jag packa upp varor, jag var i Motala då för att se hur deras "boss" lägger upp sina dagar och för att lära migf lite av det jag kommer att pyssla med sen. Till saken hör dock att han har inte jobbat mer än 2 veckor själv så det fick till följd att många av mina frågor är obesvarade men jag kommer förhoppningsvis få svar på dem nästa vecka. Fick iaf med mig värdefull information både från personal och ansvariga som jag har användning av och det är huvudsaken ju. Upptäckte dock att när jag väl kommit hem därifrån och började sammanfatta min dag så dök det upp ungefär 3 miljoner frågor till...hmmm...Stackars Mattias hade det inte lätt i Torsdags. Mattias är motalas före detta chef som nu är hos oss och hjäper till att ordna upp alla varor så att de hamnar på rätt plats och fixar och dinar lite med allt! En sak han gör hela tiden är att prata i mobilen också, den ringer verkligen hela tiden! Den mannen kommer ha canser i hjärnan innan han är 40 om det fortsätter så....

Ser verkligen fram mot att få allt på plats och längtar till öppningen! Det ska bli så spännande, min största utmaning hittills i livet har precis börjat och jag är mer än redo att anta den! Tåget har precis börjat rulla mot okänd destination och jag sitter på! Fan va kul!

Nu är det dags att fixa liet käk!
Tills vi hörs igen: Ha det underbart!

PÖSS

Ni vet vilka ni är! Älskar Er!

Åsa min vän, kommer alltid finnas där för dig! Det vet du!!  KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0