Dax att uppdatera..

Har inte skrivit på länge nu...hinner helt enkelt inte. Sorry! Dagarna är allt för kort just nu, hinner inte blogga, hinner inte umgås, hinner inte....ja listan kan göras hur lång som helst! Det kommer bli bättre för snart är det dax!

För vad? Jo vi öppnar ju snart, kommer visserligen att ha häcken full då också men jag styr mer över mina arbetstider då....Det ska bli såå himla kul att få slå upp portarna för alla er där ute! Vi är väldigt trötta på att "bara" packa upp alla varor nu. Vi vill träffa er, våra kunder! Vill känna känslan av att det faktiskt är en butik...och den känslan kommer inte förens våra kunder befinner sig i den ju! =)

Annars då? Det har inte hänt mycket för övrigt, jag jobbar, äter, sover, har jag tur hinner jag umgås med familjen också. Vi hinner ju inte tröttna på varandra iaf. Haha. Har fått min första löneutbetalning från ÖoB oxå...haha....det var kul! Även om det inte var för hela månaden så var det lika kul iaf! Mer såna...ja Tack!

Denna helgen är vi faktiskt lediga både lördag och söndag! Helt sjukt skönt. Nästa vecka blir riktigt intensiv så det var välkommet  för oss alla att få denna 2 dagars ledighet.
Nervositeten börjar infinna sig....tänk om vi inte hinner färdigt med allt!? Men det måste vi, alla är sjukt laddade så det ska nog gå bra!

Idag har jag blivit bortskämd! Sambo tyckte att jag skulle ha lite nya underkläder och byxor så det har inhandlats...trevligt! I kväll är det risk för att man blir lite onykter också. Det årliga kubbmästerskapet går av stapeln då! Vem vinner i år då, det återstår att se. De sista åren har det varit nr13 och nr 17 som tagit hem segern....skönt för då slipper man gå så långt.....13 och 17 är alltså husnummer. 13 är vårat och 17 ja det tillhör Kicka, blixten och Maria. Vi tycker det är bra när vi kan slippa åka till de andra för att spela....slipper man vänta på taxi och allt det där. Nu kan man bara släpa sig hemåt när man känner för det!
Resultatet kommer senare!

Slava lite vid spisen nu då!

Ha det gött...

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hej Kakan!!
Det är verkligen kul att läsa om ditt nya jobb..
Du verkar ju va stencool! :D
Hoppas du får ett liv sen bara?? hehe.. Nej då det är nog bara mycket nu va?
Hoppas allt går bra.. Lycka till.. puss o kram

2007-07-29 @ 12:52:37
URL: http://saally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0