Första dagen på mitt nya Jobb!

Kunde börjat bättre, strul, strul och åter strul. Hade fått direktiv om att jag skulle infinna mig kl 08.00 och fråga efter Marcus. Så jag följde de direktiven! Men inte då....kl 09.00 gav jag upp och ringde till Solna (huvudkontoret) och kollade läget, de fattade inte vad jag pratade om....Marcus...Vem?? Han har inte hand om öppningen av Skänninge, det har Birgitta! Jag ber henne att hon ringer upp så snart hon kommit in!
Jag åker då hem och tar en kaffe! GOTT! När ingen hört av sig kl 10.15 ringer jag tillbaka och får då veta att Petter och Birgitta är förmodligen i Skänningen nu, de skulle börja kl 11.00. Så åk dit och fråga efter Birgitta. Slänger mig naturligtvis in i bilen och åker tillbaka till Skänninge. Där hittar jag Petter men ingen Birgitta!!!! INGEN vet vem Birgitta är???!!!! Finns ingen Birgitta som är inblandad i öppnandet av Skänningebutiken.Vid närmare funderingar så här på kvällen kommer jag att tänka på....Mitt mellannamn är BIRGITTA, hmmm är det mig de menat!? Isf har jag suttit och väntat på att jag ska ringa upp mig själv....haha. Struligt värre mao. Men dagen fortsatte utan problem och jag har hjälpt till med att packa upp varor, bygga hyllplan mm mm. Har redan hittat ett par stycken personer som jag vet att jag kommer att trivas super tillsammans med! Alla är verkligen jätte trevliga så det är med spänning jag ser fram mot att lära känna dessa personer mer!

På onsdag får jag lite mer kött på benen om vad det är jag ska göra när vi öppnat, ska då in till Butiken i Motala för att "praktisera" hos VHC där. Kul!!

Nu är jag tröttare än tröttast så jag ska ta på mig pyamasen och slänga mig i soffan och dumglo på TV:n en stund.....

Till nästa gång: Ha de'!

PÖSS

Ni vet vilka ni är! Älskar Er!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad skönt att du verkar trivas...=) det kommer bli kanon det där tror jag..!
Kommer o handlar av dej sen...;)
kram

2007-07-10 @ 14:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0