Har inte orkat/haft lust eller tid!

....sorry att ni fått titta på samma blogg flera dagar i rad nu men jag har bara inte orkat! Har fina bilder från kolmården som jag borde ta mig tid att lägga in! Vi var ju där med Giselas kusin och hennes underbara mamma! Tack Maria för en helt fantastisk dag, även fast det regnade!! God lunch och supersmarriga bullar!! Längesedan jag kände mig så avslappnad! Skön känsla....

Nedräkningen fortsätter och jag har nu bara 4 dagar kvar att jobba på Donken! Hmmm konstig känsla men dock så skön! Ser fram mot Måndag då jag får ta tag i mitt nya liv/jobb!!

Nä dags att lägga buset! Lovar att lägga in mina fina bilder från helgen....snart!

PÖSS

Ni vet vilka ni är! Älskar Er!

image52

Kunde inte låta bli att ge er ett litet smakprov.....detta är vid lunchintaget! Linslusen NR1

Kommentarer
Postat av: Madde

Oj vad spännande vad fort tiden har gått..!
Hoppas du kommer trivas! det tror jag nog visserligen att du kommer göra..
o de är klart vi kommer ses mer även utanför jobbet.. =)
*kram*

2007-07-03 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0