Ledig, solig men blåsig söndag!

Ja, nu lider helgen mot sitt slut och det är dags att börja jobba igen! Ser fram mot måndagarna nu, vill verkligen åka till jobbet! Hade väldigt trevligt på Donken också ju men måndagar innebar veckoinventering och den var inte alltid så kul! Saknar dock McFamily...Har varit min "familj" i 9 år och det är klart att det känns.... Håller ju på att lära känna min nya familj och den är inte tokig den heller, vi är ett glatt, galet gäng som kommer ha skitkul ihop!!

Idag har vi städat, klippt gräsmatta, rensat trädgårdslandet, tvättat mm mm. Funderar som bäst på att gå ut och gå en sväng, solen skiner och även fast det blåser så är det varm och skönt! Igår var vi i Vadstena och kollade runty lite, det var veterandagar eller vad det nu hette. De visade upp gamla traktorer och redskap från förr. Vi var även på Loppis men tyvärr blev det inga fynd denna gången!  Korv med bröd är ju en klassiker när man är på såna tillställningar. Dagen i vadstena avslutades med en smarrig fika på Leksaksmuseét. Mums sa vi allihop. Små pippisarna flockades runt oss enda tills det kom en kissemiss och ville kela. Den var sååååå himla söt ju! Har tagit kort på den och kommer lägga in dem här. Längesen jag såg en så gullig kisse. Måste varit nån finare ras i den.

Nu så är det dags att göra nytta igen!

PÖSS

Ni vet vilka ni är! Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Prinsessan Anna

Hallå Carin! Har inte läst din blogg på några dagar och inser att du inte kommer tillbaka till jobbet nu. aldrig.. skum känsla. Men du gör rätt, de vet du att jag tycker! Låter som att du stromtrivs och de är ju underbart! Själv är jag som du redan vet på Gotland, har idag legat i solen och bara njutit av livet. Tills de kastades vatten över mig o sen skvätte sand på mig. När ska killar växa upp? :D
Nu ska jag ut och fika me en tjejkompis från ön. Ha det underbart nu! Kramar Anna

2007-07-15 @ 19:54:42
URL: http://prinsessangrevvy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0