Sista passet är ju egentligen avklarat...

Har ju gått och blivit sjuk mina sista arbetsdagar som jag hade kvar på Donken, så när jag sjukanmälde mig för fredag/lördag igår så säger Jonthe: -Ja du Carin, då har du ju slutat nu då! Hmmm Konstigt det blev! Var ju inte så här jag tänkt mig min avslutning på Donken men vad gör man....rår ju inte över sjukdommar. Tyvärr. Fast å andra sidan kanske jag ska vara glad över att inte behöva jobba sista dagen...hihi De brukar kunna vara riktigt jävliga, men va fan det är väl sånt man får tåla tycker ni. Ha inte jag....hade de gjort nått elakt mot mig hade jag blivit sur!! Men nu får vi inte veta det! Jag har ju redan jobbat klart....Nya utmaningar, nya mål väntar och jag längtar efter att få sätta tänderna i dem!!

Nu är det dags för en slurk Kaffe och lita kall glass för halsen med.....

PÖSS

Ni vet vilka ni är! Älskar Er!

Kommentarer
Postat av: sandy

Ohh Carin, det känns!
Vem är de nu jag ska rocka med på
frullen.. Men är verkligen glad för din skull!
Vilken utmaning, men du, det fixar du lätt..
Kan du styra upp oss virrpannor på Donken
så fixar du nog allt :D
Puss o kram Sandy

2007-07-08 @ 12:38:57
URL: http://saally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0