ZZZZZZZzzzzzzz..........:)

Idag är jag helt slut!! Tröttare än jag varit på länge....många svåra beslut blev det idag, hjärnan fick jobba på högtryck. Vet att jag tog rätt beslut men det känns ändå nervöst, men ånger rätt finns. Två av mina adepter är helt klockrena för uppgifterna jag valt ut åt dem de andra är jag lite mer nervös inför men magkänsla säger ändå att det är rätt så jag får lita på den!! :) Har ju även fått som jag vill på ett par extra punkter så allt ordnar sig till det bästa i slutänden! Kul att få vara den som ändå har sista ordet och jag känner att jag har de andra med mig....än så länge iaf...haha

Nu ska jag hämta min älskade dotter hos grannen, hon har visst flyttat dit idag....Det blir dusch, pyamas för oss båda och sen intar vi soffan! Hoppas det finns nått bra att glo på.


Ha det!


PÖSS

Ni vet vilka ni är! Älskar Er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja jag kan tänka mig att du älskar att de är du som bestämmer :D
När öppnar ni egentligen? Så man kan komma och hälsa på och sparka en lycko-spark i rumpan på dig? Kramar!!!

2007-07-18 @ 08:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0