Ännu en dag i väntans tider....

Ja här går jag och väntar och väntar.....under tiden som jag väntar så gör jag ändå lite nytta :) Har jobbat idag, jobbigt som bara den när det kliar i ögonen hela tiden ju!! Har varit på apoteket nu och fixat droppar och spray och faktiskt så har det lugnat ner sig lite. Tack och lov!

Blir ingen cykling idag heller, de har äntligen fått hem hjulet så jag var tvungen att lämna in den så de kan göra ordning den inför de kommande 30 milen. Det får bli till att offra sin fredagskväll, då jäklar ska det ut och köras! Gött, har abstinens ju....

Nu blir det kaffe och ett rök. Sen ska grillen tändas och hamburgarna grillas! Måste bara vänta in gubben, han har varit inne och fixat till Mc:n. Nu har han äntligen den effekt som ska vara i och lite till. Det hade visst tagit hela dagen men det får det vara värt!

Tittar väl in lite senare kanske och skriver ner lite tankar som finns....

Tills dess...PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0