Jobbig känsla...

Sviken- Nej
Besviken- Ja
Rädd- Nej
Nervös- Ja
Orolig- Ja
Övertygad- Ja

Jobbigt med alla dessa blandade känslor, får ingen ro i själen, det kommer bli en jobbig natt-dag.....fan

Måste sluta innan jag blir lika tokig som min älskade Prinssesa....Du betyder mer än du tror. Sorry att jag publicerar den fina bilden. Du får väl protestera så tar jag bort den eller så gör du som du brukar: Bjuder på dig själv...*L* Tack för allt ditt stöd...det värmer!!



Något betydligt roligare var jag  med om i helgen. 50 + 20 års fest! Hur kul som helst. Nedan finner niu några av de bilder jag tog. Orkade inte ladda in alla! Fler kommer att visas inom kort!



maria (hon som firade 20) Kläckte ju kvällens komentar också...haha...vi satt tre blekta blondiner i samma soffa och fnittrade, när någon börjar dra "roliga" skämt om hur smarta vi blondiner är. Varpå Maria kläcker: -Jag provade att färga håret svart men jag blev fan inte smartare för det!! Hmmm no wonder....hihi. Puss och kram

Nu ska jag sätta mig framför dumburken en stund....sen väntar en sömnlös natt...orkar inte, vill inte, önskar det var gjort!!

PÖSS


Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Såg faktiskt inte bilden förrens nu.. :D De var arwid som tipsade mig om den :D men såklart bjuder jag på mig själv. Är nu hemkommen från en ganska så (miss)lyckad midsommar. Egentligen blev den väl precis som den ska, under tak. Men lite besviken får man vara. Öppning imorgon. De är dags att ladda om... Hur nu de ska gå.?
Ha de underbart!
Kramar Prinsessan

2007-06-23 @ 01:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0