KLIAR!!!!!

image1 Så här ser jag ut just nu....ögonene rinner och kliar hela tiden. Fick gå hem från jobbet idag med feber och mina kliande ögon. Har fått sova ett par timmar och febern är borta men ögonen kliar ändå! Grannen trodde att det kan bero på pollen eftersom jag inte mår dåligt förövrigt. Vi får se vad som händer de närmaste dagarna! Har ju faktiskt vare sig tid eller lust med detta! Hoppas på ett sätt att det beror på pollen för då kan jag fortsätta träna inför vätternrundan!

Fick oväntat besök idag också.....gevalia hade jag inte hemma, men löfbergs lila gick bra det med.....min älskade bror kom förbi med dotter Amanda. Ville egentligen träffa Kenta eftersom han ville hämta sina hjul. Men han stannade en stund och pratade med mig istället! Trevligt samtal med många nya insikter om hur saker och ting har varit, jag som uppfattat dessa saker på ett helt annat sätt.....luddigt, hmm ja men skit samma. Jag lärde mig viktiga saker om både mig själv, min bror och framtiden och framför allt så insåg jag att Jag är faktiskt värd det här!! Jag är duktig! Besitter en värdefull och viktig förmåga som jag ska vara rädd om och framför allt: Se till att behålla den inställningen jag har till saker just nu!!

Fan så här nöjd med mig själv är det länge sedan jag var!! Skön känsla....ska behålla den läääänge!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0