Lite bilder från gårdagen....

Världen står inte still för att jag ligger hemma och mår dåligt...haha. Mobilen åkte fram och en del saker blev förevigade på bild!

ÄLSKADE PAPPA kom ju på besök....nyrakad och fin. Bilen var tvättad och fin den också men hamnde dock utanför bilden...*L*
255246-27

Gisela älskar ju att bada i poolen och höjdpunkten igår var ju när pappa hoppade i och busade lite...kan säga att jag var smått avis.
255246-26

Storasyster Jennie har ju en Moped som Gisela aldrig vågat sitta på men häromdagen så satt hon på den och hon och pappa gasade runt på gräsmattan, tror aldrig jag sett henne skratta så mycket!! Det var jättekul konstaterade hon nöjt efteråt.
 

255246-25


Detta var alla bilder just nu men fler kommer, måste ut och ta bort poolskyddet så jag slipper höra tjatet från Gisela. Hon skulle nog kunna bada 24-7.

Tills vi hörs igen: -Ha en underbar dag.

PÖSS

Ni vet vilka ni är! Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0