Nedräkningen har börjat!!!!10...

Fick bli två publicerade inlägg idag...Nedräkning Nr 11 skrevs igår men gick inte att publicera då!! Skitblogg!!!! Idag är det alltså bara 10 dagar kvar...skum känsla men jag Gillar't.

Typiskt bara att det ska vara finr väder när man jobbar och så fort man slutar så börjar det regna!! VARFÖR!!! Imorgon blir det förmodligen skit och piss väder igen för då är jag ju ledig! Dagen ska, oavsett väder, spenderas med min älskade dotter! Vi ska mysa hela dagen lång! Rapport om vad vi hittat på kommer senare då eftersom vi inte riktigt bestämt oss för vad vi vill göra och vi vet ju som sagt var inte hur vädret blir!

Nu ska jag ut och slava i köket...haha. Middagen ska tillredas och det är en mycket komplicerad sådan: Korv med bröd! Har alltid lagat mat på kvällarna här hemma men idag orkade ingen av oss att laga mat så det får blir Korv med bröd eller bröd med korv som endel vill kalla det!

Hur som helst: Ha en underbar kväll.

PÖSS

Ni vet vilka ni är! Älskar Er!
 
Ja, snart har jag gjort mitt sista arbetspass på Donken! Kanske inte för resten av mitt liv men för den här gången iaf! Det är med blandade känslor jag lämnar denna arbetsplats, jag har blivit många goda erfarenheter rikare!! Har ju faktiskt tillbringat 9 år av mitt liv där!! Både på gott och ont, fast mest gott! Har många minnen därifrån som jag lagt in på pluskontot, finns även mindre roliga minnen men de lägger jag bakom mig! Ser fram emot min nya anställning, kommer kräva otroligt mycket av mig, långa dagar och mycket nytt att lära men det ska bli sååå himla kul! Längtar verkligen!

Kommer sakna McFamily otroligt mycket, vissa mer än andra! Men jag får se till att hålla kontakt med dem jag verkligen känner för!! De flesta kommer nog tycka det är skönt att jag slutar...*asg* Är ju inte så rolig alla gånger när jag sätter den sidan till! Men va fan, är man en bitch så är man....*L*

Vi börjar väl nedräkningen idag då.....räknar jag med idag så blir det 11 dagar kvar.....

Åååh...kan ändå inte riktigt släppa obehagskänslan jag får när jag tänker på er som jag kommer sakna...*snyft*.....

Men som en viss speciell person sa: Vi kommer ses....ÖoB kan man alltid åka till och handla schampoo, tamponger och lite sånt.... Jag kommer bli sååå himla glad över att se er i Butiken....kramkalas kommer det att bli.

Ha nu en underbart trevlig kväll i grårusket!
Längtar efter att få se det här igen:
255246-31

PÖSS


Ni vet vilka ni är! Älskar Er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0