Nytt Jobb...*L*

...och jag gillart! Har nu efter lite drygt nio år på Donken sagt upp mig! Har fått ett jobb som varuhuschef på ÖoB:s nya butik i skänninge. Spännande! Verkar faktiskt som om allt går min väg just nu. Har haft det motigt hur länge som helst känns det som. Det verkar som att så fort en sak löste sig så följde allt annat med på köpet! Ha! Det nya jobbet hade jag iofs inte fått om jag inte varit så kaxig som jag varit, har insett att det är lika bra att visa vem man är på en gång, ta fram den där kaxiga bitchen som vet att hon klarar allt! Det lyckades iaf, jobbet är mitt och jag har tackat ja!!! Göddig lön får jag också och det är ju plus i kanten även om jag verkligen får slita för den till att börja med. Kommer att jobba mer än 40 timmar i veckan vill jag lova de första månaderna...har ju lite att sätt mig in i! Men vem bryr sig, jobbar gärna dygnet runt till en början.

Känns skönt att få en ny start och en häftig utmaning i livet. Jag behöver det här nu, lägga det gamla bakom mig och se framåt. Har varit så mycket skit sista 1½ året. Dags att lägga det bakom mig och gå vidare i livet....på alla sätt och vis känns det som! Vätternrundan är avklarad, Gubben har friat och jag har fått ett nytt jobb...kan det verkligen bli bättre! Hmmm ja det skulle vara att Pappa sa att han flyttar hem nu också.....Puss min älskade paps.




Nä idag blir det inte mer skrivet än så här....måste sortera mina tankar lite till.....

Ha en underbar kväll!

PÖSS

P.s Har ju köpt våra förlovningsringar idag ju....myser!! D.s

Ni vet vilka ni är! Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Så jäkla skönt att se att människor lyckas och att livet kan vända.. även om man får kämpa för det..!
Man får själv en kick då..=)
Hoppas allt kommer gå bra nu...!
*kram*

2007-06-21 @ 01:20:18
URL: http://madeleeneee.blogg.se
Postat av: Prinsessan

Men Carin för fan! Fick du jobbet? Visste inte jag. :( Fan va kul för dig!!! Hoppar här hemma i soffan! (gött då slipper man dig!) nej jag skojjade bara. de kommer bli tomt.... på riktigt. tur att de inte är så långt till skänninge och till ÖB kan man alltid åka o handla schampoo å sånt tråkigt, tamponger o shit.
Fan va kul för dig! Där ser du, kör upp mcd långt upp i röven nu och ta i den sista cm åt mig :D
Vi ses! Ha de gött!
Kramar i Massor!!!
Anna

2007-06-21 @ 02:58:25
URL: http://prinsessangrevvy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0