Pappa!!!

Pappa är äntligen hemma igen! Fan va kul. Han droppade in på eftermiddagen, bara så där helt utan att ringa och förvarna vilket han alltid brukar göra. Han börjar nog känna sig somhemma här tror jag....*L* Han vet ju att han alltid är välkommen hit! Gisela blev minst lika glad som jag om inte ännu mer över att få träffa morfar igen! Pappa hade varit och kollat in utbudet av Mc på Motoro inför fredagen, han har ju planerat att åka runt vättern på Mc när vi cyklar, allt för att suporta! Vilken pårla han är. Sambo kommer att göra det samma fast med bilen...Vilket team vi har runt omkring oss, känns tryggt!!!

Har gjort min personlighetsprofil via nätet idag åt ÖoB inför det nya jobbet jag sökt! Hoppas att jag inte gjorde bort mig nu bara...haha...iofs kan jag inte göra bort mig, fick svara på massa frågor om hur jag är som person och det är jag ju på det klara med hur jag är. Problemet var bara att man fick åtta påståenden, fyra skulle du svara jag på, två skulle man svara nej på och två skulle lämnas blanka. Alla påståenden stämde in på mig men det gällde att prioritera dem....Vad passa bäst och vad passar sämst in...hmmm Nio sådana omgångar var det....svettigt!! Hoppas nu bara att jag passar in med min profil i det de söker! Eller hoppas föresten, jag vet att jag är den de söker....*L* Lite kaxig måste man vara....

Nu är det dax att kasta dottern i säng och jag är inte sen att haka på....behöver all sömn jag kan få om jag ska bli frisk och kry!

Så...Natti natti.

Pöss

Ni vet vilka ni är! Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0