Slutspurt på uppladdningen....

Ja då var jag inne i uppladdningens slutskede, snart bär det iväg... Pasta, vatten, bananer, pasta, pasta och mer vatten....hmmm vill nog inte äta pasta mer på ett par veckor när detta är över och bananer kommer jag förmodligen hellerinte titta åt! *L* Har varit nere och inhandlat det sista jag behöver nu, det jag har kvar att göra är att äta, PASTA, åka till cykelmojjen och få den pumpad enligt konstens alla regler och SOVA. Ska ju orka vara vaken hela natten och lite till så det går åt att sova ett par timmar nu på dagen! Detta ska bli ett spännande äventy och nederlag är inget alternativ! Jag ska runt HELA vägen om jag så ska komma i mål kl 23 imorgon kväll...haha. Vi startar kl 22.48 ikväll så jag ska förhoppningsvis vara i mål tidigare än så.... Rapport om hur det gått kommer...

En liknande vy som denna hoppas jag att få se imorgon bitti!!
255246-2

Ha det gott mina vänner....

PÖSS

Ni vet vilka ni är! Älskar Er!

Kommentarer
Postat av: Prinsessan Anna

Tja Carin! Jag är numera ditt fan. Hörde att du tog dig runt och levande. Mäkta imponerad är jag! Härligt som fan! Kul för dig!
Hoppas vi ses på jobbet denna vecka.. men de blir nog inte så. ja jobbar stägning må-on öppning i helgen... Men fan!, skriv och berätta om allt nu! Grattis! Krama Anna

2007-06-17 @ 18:09:05
URL: http://prinsessangrevvy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0