Update för de senaste dagarna....

Midsommar blev som det alltid brukar...Trevligt men REGNIGT!! Varför ska det alltid regna. Läste en bra blogg om midsommarvädret, Prinsessan Anna: Du har så rätt i det du skrev!! Kloka och roliga ord från en lika klok och rolig Tjej!! Vi var hos grannarna och grillade, fikade, dansade och allt det där som hör midsommarn till! Det enda störande momentet var egentligen regnet. Lagom när grillen tändes så var det som om himlen öppnade sig! Jag hade naturligtvis erbjudit mig att sköta grillen! Gillar att stå där och vända och vända....resultatet blev bra och jag var genomsur på ryggen, resten av kroppen fick nämligen plats under parasollet så den var torr!

Lyckad kväll blev det iaf!! Kan inte bli annat i goda vänners lag!! Tack och kram till er!

Midsommardagen tillbringades till stor del i soffan, sambo hade skit ont i knät. Annasr mådde vi hur bra som helst! Ingen bakfylla alls! TV400 hade nån maratonisning med gamla Jerry Springer avsnitt! Fan va vi garvade åt alla sjuka idioter som var där! Senare på kvällen åkte vi till Omberg och grillade korv och passade även på att kolla in den fina Naturen!! Det är sååå fint där uppe!





Många kort på elden blev det, är ju lite av en pyroman, älskar när det brinner! Tog inte med alla här för då hade ni undrat vad jag pysslar med ju...haha.¨

Vid hemfärden ringde Tina och Jonas och undrade om vi ville komma ut på lite kaffe och jag har aldrig tackat nej till kaffe så vi drog dit istället för hem. Det var fullt hus där ute, gäster som varit på midsommarfirande och sedan stannat kvar, mycket trevligt var det! Gott kaffe och trevligt sällskap! Klockan spang iväg och vi var hemma straxt efter 00. Gisela var pigg och glad men somnade ändå skapligt fort! Skönt!!

Idag har det däremot gått i ett! Gräsklippning, matlagning, badsa pool med lillsnörpa, rätta trav, storstädning mm mm Hmm har visst missat att söndag är vilodag!

Nu däremot ska jag sätta mig med kaffe och nått mer på trappan och bara njuta i solen!

Ha det gott mina vänner!

PÖSS!

Ni vet vilka ni är! Älskar Er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0