Utpumpad....

Blir bara ett par kort rader från mig idag. Har suttit på en väldigt krävande anställningsintervju, tog lite mer än en och en halv timme...phu. Nu kan jag bara vänta och se. Känner mig dock stolt över att vara en av få utvalda för denna tjänst. Så nu väntar ett par dagars nervöst väntande igen!! Gaah.
Har även varit inne i skänninge och tittat på alla bilar som cruisat runt....favoriten fanns ju där....en röd mustang!! Me like! Mullrar gott om en sån....

Dax att bädda ner isg, håller på att bli förkyld och det har jag inte tid med!

Pöss

Älskar er mina vänner, ni vet vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag ska hålla tummarna för dig nu...*ler* =)

2007-06-05 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0