Dags för en tur mot solnedgången...

Då var dagspasset på Donken avklarat... Har även hunnit med en runda i centrum, spanat in utbudet av roliga mobiltelefoner. Kunde dock inte bestämma mig för vilken modell jag ville ha så jag får vänta ett par dagar till tror jag, jag ska sova på saken iaf så får vi se vad som händer imorgon....:D

Väl hemkommna från stan så blev det lite pyssel här hemma, ladda tvättmaskinen, rinde Åsa, plocka in disk, laga mat, det blev fläskorv och potatismos. Samtidigt ringde min älskade pappa och blev riktigt avundsjuk på vår middag, han gillar den skarpt! LOvade att bjuda på det när han kommer över i juni. Han ska ju närvara vid min tur runt vättern, eller som jag brukar säga: Turen runt vattenpölen....haha. När vi lagom satt oss till bords så dök ju farbror Blixt upp och undrade när vi ska träna, tiden blev bestämd till kl 20.00, därav min rubrik...En tur mot solnedgången. Lagom tid tycker vi eftersom vi hoppas att det slutat blåsa tills dess.

255246-2


I morgon har jag en hektisk dag framför mig, jobba mellan 7-10 sen hem och fixa till sig lite, ska på möte på stadshotellet i Skänninge som förhoppningsvis leder till ett annat jobb, eller vill jag ha det....beslutsångest!!!!
Sen tillbaka till jobbet för att göra beställningar. Lagom klar med det så hoppas jag att uret är ca 14.30 senast!! För då måste jag hämta Gisela på dagis för att sen hinna till frisören kl 15.00 för att kapa av håret rejält!! Vill ha det typ Marie Fredriksson kort nu....hmmm ja ni vet så där kort som hon hade på Roxett tiden.

Nä tack nu får det vara nog skrivet om min dag. Uppdaterar hur det går imorgon... Dags att klä om...på med de sexiga brallorna och den Knallgula Tröjan som faktiskt gör reklam för McD Mjölby.

Ha det gott!
PÖSS!

Kommentarer
Postat av: anna

Knallgul tröja? Vad har jag missat nu? visserligen är jag precis nyvaken men vaddå gul tröja? de har inte jag nån... eller?

2007-05-24 @ 11:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0