Den knallgula tröjan...

Blev visst lite tokigt i min förklaring av den knallgula tröjan. Här kommer en bättre. För ett antal år sedan så var vi ett gäng tjejer inkl. Carina (Vår chef) som cyklade tjejvättern på Donken. Detta var ett led i så kallad personalvård eller vad man nu kan kalla det. Vi som ställde upp och körde de nio milen fick startavgiften betald samt en KNALLGUL cykeltröja. Det är denna jag dammat av och använder mig utav. Lovar att ta en bild på den och lägga in här någon dag så att ni får se hur snygg jag är när jag trampar runt i krokarna. Idag är det vilodag så den tvättas....:) Kan behövas ibland, man är ju skapligt varm när man kommer hem efter en runda!!!

Idag har jag varit på möte med ÖoB igen, det srulade lite eftersom de dubbelbokat mig och en anna tjej, men eftersom de redan hade träffat mig förut så löste det sig väl på något konstigt vis. Hade fått jättegoda vitsord från deras regionschef som jag också träffat när jag var på intervju i Motala. Ove som jag pratade med ifdag skickade efter ett litet samtal hem mig och lovade att återkomma vilket han gjorde typ 20 minuter senare när jag lagom kommit hem till Mjölby! Det visade sig att Håkan, regionschefen hade blivit besviken över att inte fått träffa mig, han hade visst ett par frågor han ville ställa. Så nu blir det till att åka tillbaka imorgon IGEN! Fan vad trött jag blir på stul.... Vet inte om jag ska se det som något bra att han vill träffa mig eller om jag ska se det som något negativt....hmmm....tror ju faktiskt att jag vill ha jobbet! Eller inte.....har ju börjat trivas på Donken igen och har ju fått KANONarbetstider hela sommaren....BESLUTSÅNGEST!!!

Jaja vi får väl se vad som händer...ingen ide att fundera på något beslut innan jag vet om jag får det eller inte!

Middagsdags.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Tackar. nu förstår jag den gula tröjan. Men nu kan jag inte hålla min besvikelse inne. Jag cyklade som ju kanske beaknt Mjölby rundan för två höstar sedan. (den oxå på 9 mil!!!) på mcds beskostnad. Frågan är då: Fick jag någon knallgul tröja att glida runt i? -i helvete heller... grrr
Lycka till med träningen, ps de var väl fan vad vi går om varandra numera då!

2007-05-25 @ 08:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0