Jag ska göra denna vecka till månadens bästa.... :)


Jag har höga förväntningar på den kommande veckan och jag ska göra allt som står i min makt för att göra den till den vackraste och bästa vecka denna månad och hoppas att den ska skapa glädje och lycka för både mig och mäniskorna runt omkring mig....

Jag riktigt känner hur energin kittlar inom mig, hoppas på att det beror på att all träning nu gett resultat, vaknar faktiskt på morgonen nu och känner mig pigg och glad, går faktiskt omkring och små myser....härlig känsla! Vill att den ska hålla i sig...... Av någon outgrundlig anledning så händer det allt för ofta att jag tappar denna känsla en bit in på vägen och får då börja om igen vilket är ganska surt! Men...nu har jag gett mig fan på att jag ska klara det! Denna vecka är MIN!!!

Idag har varit en bra dag, energin har funnits hela tiden och jag har känt glädjen hela dagen....känslan förstäks ju av att man får jordens bamsekram av en gosig dotter när jag hämtade på dagis också, kramade och ´pussade mig hela tiden. Stumpan var så härligt mysig och det stärker verkligen mitt redan så goda humör! Mmmmm underbart med en såå gosig tjeja ju.

Idag är för övrigt en vilodag i den bemärkelsen att vi inte ska träna, men imorgon är det dags igen! Vi körde stenhårt igår och det fungerade hur bra som helst! Fan va skönt det är att jag hittat en motionsform som jag gillar!! Nu gäller det att hänga i om vi ska orka de 30 milen runt vattenpölen ju...haha. Går det bra blir det att köra nästa år igen! Är det någon som vill hänga med? Hör av er!!

Nu ska jag och min lilla söta älskling baka plättbakelser....massor av sylt och grädde ska det vara i dem. Hmm om vi skulle ta och fixa lite mat innan också...haha Köttbullar och potatis kanske....något med köttfärs blir det iaf för det är det enda jag har upptinat.

Glömde ju....förlåt.... Måste ju skriva en hälsning till världens goaste granntjej ju... Vår Maria fyller ju 20 idag! GRATTIS! Är i DSanmark så det är inte svårt att lista ut vad hon gör... Ha en underbar födelsedag snygging! Vi ses senare i veckan när du kommer hem igen till Mjölby!

PÖSS


Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Hej Tjejen!
Härligt härligt. Ännu en blogg att kika in i. me like :D
Smitta av din energi på mig. skulle behöva känna den nu ett tag.
Hemma från stägningen, gick väl inget vidare som du ser på klockslaget.. men men. hoppas det blir bättre imorgon. För imorgon är det jag ska köra skift :D jonthe ska spela fotbollsmatch. Hoppas jag fixar de bara...
Ses Kramar

2007-05-22 @ 01:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0