Nu så....

Äntligen har jag tagit kort på den fina knallgula tröjan. Så här ser den ut:

image16

Snygg som attan...haha Denna tröja ska jag alltså sitta och svettas i i 30 mil!! De´ni! Gillart´.

Prinsessan: Gråt inte, du kan få låna min om du vill. Ska bara tvätta den först! haha. Och jag håller med dig: Det var fan vad vi går om varandra just nu! Hur jobbas det nästa vecka då? Jag jobbar ju bara dagar...*L

Har ju varit på anställningsintervju idag igen, igår oxå, men de ville träffa mig en gång till. Måste ju vara för att jag är så himla trevlig ju!! Låter positivt när man sitter där med dem men det kan ju skita sig. Den som lever får se. Men jag har iaf bestämt mig. JAG VILL HA JOBBET! Så se nu till att ge det till mig oxå, annars blir jag sur som fan! Jag bara ska ha jobbet ju! mitt...mitt...mitt.

Nu ska jag gå till grannen och dricka Kaffe...

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Så idag har jag haft det mkt häktiskgt. Fick nycklarna till lägenheten. så jag har shoppat upp jääääte mkt pengar :D känns bra ändå.. Snygg tröja alltså :D är fortfarande lite sur för att jag inte fick ha en sån när jag körde mitt livs lopp. (o de sista kan jag lova!!) Har mellan veckan nästa vecka. Kör öppning hela jävla helgen. så vi lär ju ses på onsdag iaf! Kul att du bestämde dig för att tacka ja till jobbet om du får de. Blev lite nervös där ett tag att du tänkte stanna på donken. :S
Nu ska jag snart sova..
Godnatt!

2007-05-25 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0