Ord bara ord...

...som enligt min vän Prinssesan bildar en känsla....och som svar kan jag bara säga att känslan finns där, inte altid men saker/personer är inte alltid som man tror...

Dagar som fylls av väntan, nätter som fylls av längtan. Timmar som går och jag försöker förstå. Varför lämnade du mig när jag behöver dig. Jag kommer alltid att hoppas att du vänder tillbaks till mig. Jag behöver dig än, jag saknar dig min vän, Du är en del av mig...

Minnen som alltid värmer andra gör bara ont och värker. Tårar som aldrig torkar fuktar min själ. Varför tog du så lätt på något som kändes så rätt. När du vände dig om och gick ur mitt liv tog du med en del av mitt inre och du lämnade mig kvar som ett urholkat skal....


Känner mig så ensam inatt, en vilsen själ som dansar i en lika vilsen värld. Ditt varma skratt hör jag ingenstans inatt. Jag saknar dig min vän, jag behöver dig igen. Så följ mig min vän jag vill bli hel igen. Så luta tillbaks till mig. Min vilsna själ söker ro och harmoni, så låt mig land mjukt utan att slå i.....

Minns mig som jag var en gång, då allting sjöng av livets sång. Minns du de tankar jag tänkte. Minns den vänskap jag dig skänkte.....

Jag saknar dig i kvällens tysta ensamhet, en hand i min, en vän att hålla av. Jag saknar dig när sol och vind ger bud om vår och du ej längre vid min sida går. Jag saknar dig och kommer alltid att minnas dig....

Att livet var vänligt och vackert, ja det tog man för givet. Jag önskar jag var liten igen och fortfarande trodde på livet...

Pöss
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0