Summering och en hyllning!!!

255246-3255246-3255246-3255246-3255246-3255246-3255246-3255246-3

Dessa fina rosor vill jag skänka till min älskade Pappa som alltid finns när jag behöver honom, du finns där och du ställer upp och hjälper till utan förbehåll!! Du visar att du älskar mig oavsett, det är så skönt att veta att du älskar mig för den jag är!! Jag vill att du ska veta att jag älskar dig tillbaka! Önskar bara att du fanns lite närmre men den tiden kommer hoppas jag!  Tack Pappa för att du finns! ÄLSKAR DIG!

Så till föregående vecka....
Jag vill påstå att jag lyckades med det jag sa att jag skulle: Att göra förra veckan till månadens bästa! Hade en helt otroligt bra vecka med många stunder som åkte raka vägen in på pluskontot! Nu ska jag se till att göra denna vecka minst lika bra!

Hur går det med träningen inför vätternrundan då? Jo det fungerar fin fint! Igår var vi ute och tog ordentlig tur! Mjölby-Motala-Vadstena-Orlunda-Väderstad-Mjölby detta samantaget blir ca 7,5 mil, började hur bra som helst. Till Motala tog det knappt 1 timme...det ni, gillart. Det enda sura var väl den jobbiga motvinden sista biten, hem från väderstad var det motvind och småregn. Men det är lika bra att vänja sig, finns inga garantier för att det kommer att vara solsken och medvind i 30 mil runt vättern ju...haha Imorgon är det dags igen, då ska vi ut på ny runda men det blir nog bara en 4 mils tunda då. Men alla mil räknas....:) På torsdag ska jag lämna in min cykel på reparation, det blir nytt bakhjul, det gamla har spruckit. Eller rättare sagt fälgen är sprucken, och eftersom jag har en enligt cykelhandlarn antik cykel så var det inte allt för lätt att få tag på reservdelar, så nu fick jag köpa ett komplett hjul som de lovat att sätta dit åt mig. Tillåter min finanser så kommer jag även att investera i ett par trampor och nya skor också, ni vet sådana som man bara klickar fast. Nu har jag sådana som man måste spänna fast och med tanke på hur klantig jag kan vara så kommer jag ju att glömma att fötterna är fastspända och det resulterar att jag kommer köra omkull om jag måste stanna och väja för någon/något....haha Men som sagt var vi får se vad jag har råd att kosta på mig.

Jobbet som jag varit på intervju på då....hmmm...väntan känns olidlig...önskar att telefonen ska ringa NU! Ska jag stanna på Donken så krävs det ett himla bra erbjudande...Jag trivs ju på ett sätt men man vet ju aldrig vad som komma skall...eller vet man...hmmm.
ÖoB är väldigt lockande just nu iaf, intervjun kändes himla bra och med tanke på att det var de som ringde upp mig och frågade om jag ville komma dit så känns det väl ännu lite bättre men inget är självklart här i livet, det kan gå käpprätt åt helvete iaf! Men hoppet lever jag på än så länge. Det enda som kan kännas lite trist i samanhanget är väl att semestern brinner inne men det är också smällar man får ta. Om jobbet blir mitt så anställs jag från början av Juli och det är ju då jag har semester så det blir till att jobba hela sommaren istället. Men det kommer en sommar nästa år också så jag kan vänta tills dess! Huvudsaken är att Älsakde lilla Gisela får ledigt i några veckor iaf. Hon kommer aldrig orka med hösten/vintern annars. Men Kenta har ju semester att ta ut så det löser sig.

Nu ska jag ta och koka en kopp härligt Kaffe och gå ut och blossa lite, sen blir det nog sängen....ZZZzzzZZZzzz Trött är jag och tidig morgon är det imorgon....

Ha en underbar kväll och sov sött.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0