Vaknat till liv igen....

Sååå...nu har jag sovit bort en hel dag men jag tror att det var vad som behövdes för nu mår jag bättre igen, ont i armen har jag men det är smällar man får ta när man är så klantig som jag...haha. Vaknade när mobillarmet ringde och det var bara att kasta sig in i bilen för att hämta Gisela på dagis ju. Efter det bar det av till Lunbyhallen och där inhandlade vi lite grönsaker och kebabsås. Jag tänkte försöka komponera ihop något gott av gårdagens middag. Trött på att slänga rester. Så idag får jag låta fantasin flöda, vi får se vad det blir av det hela. Blir det inget gott så ligger ju pizzerian runt hörnet.

Ska ut på tur med Blixten idag också, vi hade vilodag från cyklandet igår så idag är det dax igen. Får se hur långt det blir idag, men en liten tur ska det bli!

Nya starka pigga tag blir det imorgon.....

PÖSS 


255246-8
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0