Vilken dag....

Denna dagen började så bra som jag hopades men fortsättningen blev väl inte lika lyckad...men jag får skylla mig själv. Peta aldrig på en kabel som det är ström i....Ska du in i en apparat så se till att slå av huvudströmbrytaren först!! De hade ganska kul åt mig på jobbet vill jag lova, de roliga replikerna bara haglade...Oj vad det strålar om dig idag och liknande..haha Har du laddat batterierna nu...typ. Så fortsatte det. Men laddningen av batterierna blev en riktig urladdning. Mådde inte alls bra och fick jorden huvudvärk istället! Så det blev till att åka hem istället! Så nu ska jag krypa ner och sova och hoppas att jag vaknar och mår bättre! För som jag skrivit: Detta ska bli månadens bästa vecka ju!! Ämnar att se till att det blir så! 

Känner mig som han som kört denna MC! *L*

255246-15

Tittar väl in senare och talar om hur det gått!
PÖSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0