Bästa och värsta dagen...

Denna dag har varit väldigt blandad måste jag säga. Den har varit normal, dålig, hemsk och faktiskt helt underbar. Jag har idag verkligen värdesatt två av mina kollegor otroligt mycket. Läser de det här så vet de vilka de är. Tack för att ni fanns där för mig idag. Ni fanns där av två helt olika skäl, men jag uppskattar ert stöd och er som personer. TACK!!! Jag behöver er och jag litar på er till 100%. Fan va skönt med sådana kollegor. Jag tog mig genom dagen i ett stycke iaf och det är det viktiga. Nu kommer jag ta nya tag och jag måste verkligen se till att använda den kompetens som finns i min närhet! Fick många goda råd i dag och jag tog till mig av dem alla.

Den bästa delen av dagen var när jag pratade med pappa. Han ska ju flytta hem nu! Som jag längtat, har ju alltid varit pappas flicka och det är klart att 20 år utan pappa i närheten har satt sina spår....jag känner bara en sådan enorm glädje över att han äntligen får vara med på nära håll och dela vår vardag, vår tillvaro. Han slipper höra allt via en telefon. Tänk bara att kunna sätta sig i bilen och åka till pappa på en snab kopp kaffe....bara en sån lite grej men ack så viktig! Åh...jag är verkligen superglad över detta!! Har min bror at tacka för detta till stor del....Puss på dig brorsan! Älskar dig!

Har ytterligare en person att Tacka idag....haha....man kan tro att det är thanksgiving idag....har massor att vara tacksam över käner jag. Åsa min vän, vi träffas knappt längre, båda har många järn i elden och jag har varit urusel på at höra av mig men ändå så finns du där när jag behöver dig som bäst!! Tack snälla älskade vän för att du är Du! Och Tack för hjjälpen idag.... :) Hade behövt prata mer med dig på eftermiddagen men jag tar det nästa gång vi hörs av! Bara vetskapen om att du fanns där för mig gör mig stark! Vetskapen om att du finns och vill lyssna, stötta och ge råd räckte idag, Värdesätter dig mer än du anar! Love you!

Nu har jag hyllat er tillräckligt för en dag....ni får ju inte bli kaxiga  :)

Kvällen avlöpte senare utan några större problem, hmmm ja förutom Giselas mega utbrott vid hämtning på dagis då.... Tur att man kan konsten att behärska sig ibland. City G fick ett besök av oss och sen bar det av hemåt där Jennie satt och väntade. Käkade pizza gjorde vi...mmm vet att jag inte ska men jävlar va gott det var! Får motionera bort det nästa vecka, ska sätta igång på allvar med träningen igen då har jag tänkt....

Nu sitter jag här helt slut i både kropp och själ....får bli sängen nästa!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Heeej lilla gumman. Ibland är livet svårt och tajt att hinna med allt men vet du det finns alltid ett ljus i tunneln. Om det är något så vet du var jag finns always right next to you!! Puss och kramar Din Åsa

2007-11-10 @ 18:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0