faan vad trött jag är...

just nu funderar jag på om jag vet vad jag gett mig in i! Vet inte om jag orkar mer just nu, kul har jag men just nu är jag bara såååå trött! Fan att man inte har all kunskap man behöver med en gång! Skulle underlätta en hel del, men det är ju lite av det roliga, att lära sig under resans gång! Men just nu tvivlar jag lite på mig själv, är väl för at tjag känner mig trött och sliten. Vet ju att jag kan och jag vet vad jag vill, men ibland vid vissa korta stunder så funderar jag på om det är värt det!?

Jag älskar mitt jobb och jag är stolt över min personal, men fan också....just nu vill jag bara sova!

Kommentarer
Postat av: Din lilla djävul på axeln

Lilla vännen!! Keep up the fighting spirit. När det känns som jävligast så måste du plocka fram hondjävulen i dig...... go go go girl. Always behind you // pussa

2007-11-29 @ 09:48:07
URL: http://asitze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0