Ja vad ska jag säga...

....bitterhet! Va fan lägg ner. Vem orkar bry sig!? Jag lever mitt liv på mitt sätt, med mina egna problem, med mina värderingar. Jag har varken tid ork eller lust just nu att ta tag i dina problem, som jag för övrigt inte tycker är ett problem! Hur länge ska du orka hålla på. Glöm det som varit och var glad och tacksam för det liv du har idag! Det skulle jag vara om jag var du!

Ibland vill du bara väl men det kanske blir vädigt fel pga av sättet du gör det på! Låt saker ta lite tid. Låt det komma av sig självt, vissa saker måste få ta tid. Låter man det inte få den tid det behöver så kommer det bara att explodera rakt upp i ansiktet på en själv och slutresultatet blir helt fel. Låt allt som hänt, all information som kommit fram sjunka in. Ge det lite tid så kommer detta att lösa sig till det bästa. Stressa inte, det blir bara fel!

Det här kommer helt fel just nu.....skulle vilja hjälpa till på mitt sätt.....men nu får ni klara er själva. Denna vecka har jag inte tid för annat än mig, kommer vara väldigt ego! Dags att plocka fram bitchen på riktigt! Har nog inte gjort det förut men se upp! The bitch is back! Försöker du köra över mig en gång till så ska du få veta att du lever!
Denna vecka finns bara jag, min familj, mitt jobb. Min familj kommer visso inte att få se mig speciellt mycket men det är de medvetna om! Vi får plocka ihop det så bra vi kan så att vi klarar av veckan. Respekt för varandra är vad som krävs! Vi fixar detta.

Och till dig som tvivlar på vad jag håller på med: Kom igen när det är över! Har du nått att säga då så varsågod! Jag är blond men jag är faan inte dum i huvet! Men vill du ha en fight så kom igen! Ge mig allt du har, jag tål det!
Vet vad du är ute efter och jag säger bara det, kom igen då! Tror du att du kommer lyckas? No way! Give me your best shot! Jag är redo för fighten och jag kommer slåss med näbbar och klor för att få som jag vill! Jag vet vad jag kan och jag vet vad jag vill. Jag kommer inte förlora mot dig! Så backa medans du kan för sen är det försent! Du har mest att förlora på detta!


PÖSS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej vännen.... stå på dig och ge inte vika för andras svaghet. Dra istället nytta av deras svaghet att agera utan att tänka. Till slut så blottar man strupen and you will be the first to bite=)
You go girl always behind you // Åsa

2007-11-23 @ 23:13:19
URL: http://asitze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0