-------

Ett litet hjärta står ensamt och gråter.
Sårat många gånger, men ändå det förlåter.
Sliter i det gör många, de bara tar och tar.
Ändå står alltid detta lilla hjärta ensamt kvar.
Lurat av många, de leker med det lätt.
Men aldrig att någon vill behålla det på något konstigt sätt.
Varför vara med i leken, när man inte reglerna kan?
Varför tro på den kärleken, som sägs vara sann?
Varför leka med andras hjärtan när man har varsitt?
Varför är detta lilla ensamma hjärta just mitt?







En dröm...

Att hålla dig i mina armar
Att känna din hud under mina fingrar
Att ha mina händer i ditt hår
Att känna din lukt
Att viska ömma ord i ditt öra
Att drunkna i dina ögon
Att vara där för dig

En mardöm...

Du utom räckhåll
Du utom synhåll
Du utom hörhåll
Du kan inte se mig
Du kan inte känna mig
Du långt borta från mig

En blir besannad, en är vad jag är i nu




En del av mitt hjärta....

Mina ögon har inga tårar kvar
min mun kan inte längre le
i mitt hjärta är det bara ett stort tomrum
det dröjer ett tag
men snart kan jag börja leva igen
låta mina tårar rinna
min mun kan börja le

Såret i mitt hjärta
kanske till slut kan börja läka
mitt hjärta kan aldrig bli riktigt helt igen
det saknas en bit
den biten slet du loss
och den kommer aldrig tillbaks till oss

Jag kan fortfarande älska
jag kan fortfarande le
men sanningen kan ingen se
under ytan rinner floder av tårar
som ingen får se
jag kommer alltid finnas där för dig
jag kommer alltid älska dig
gör mig hel igen
jag vill för alltid vara din hjärtevän


Tro inte på allt du läser.......=) Vissa saker, vissa ord bara kommer som ett brev på posten i min hjärna, är det fel att skriva ner dem här då? Kanske, kanske inte..... Jag har ändå valt att delge er mina ord. Vissa händelser i mitt liv får mig att fundera väldigt mycket. Jag hamnar i en sinnestämning som kanske är mörk, mina ord behöver nödvänigtvis inte vara relaterade till just den utlösande faktorn. Det handlar mer om....ja jag vet inte hur jag ska förklara för er hur det hänger ihop och jag kanske inte behöver det. Läs det ni vill och skit i resten..... :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0