Åh vilken härlig Måndag! Faktiskt!

Vilken härlig känsla vi skaffade oss i morse på jobbet! Värsta fredagskänslan....Alla skrattade och log! Då menar jag verkligen ALLA! Ingen som småtjurade, så som vi ofta gör på måndagar. Nästan så man kunde tro att vi tagit oss en sup till frukost! Men det hade vi inte..... På morgonfikat låg vi nästan på golvet så mycket skrattade vi! Ja jävlar va kul det var! Jenny, Frida, Cissi och jag, Kitte och Mattias bara skakade på huvet när de kom in! Hmm undrar vad de tänkte egentligen! Tja vem bryr sig...inte vi iaf! Nu ska jag bara behålla den positiva attityden och köra samma race imorgon oxå...:-)

Tjalalala....tjolahotjolahejtjolahoppsansa.....Med ett glatt humör fixar jag det mesta! Me like! Har varit lite väl deppig senaste tiden me det känns som det vänder nu! Mycket tack vare underbara vänner, pappsen och härliga kollegor!! Utan er skulle det aldrig gå!

Och jävlar vilket tempo vi fick upp, till och med Kite som brukar kunna dra benen efter sig lite...haha...nä vars men jag undrade faktiskt vem som gett honom en hästspark i baken. Han bara log när jag frågade så undrar jag vad han gjort i helgen...... Kul att se att det äntligen börjar hända lite, de som har sett så frågande ut när vi pratat om TEMPO!! Det är inte tiden som saknas, det är tempot! Men nu har de bevisat att de kan så nu är det bara att köra hårt! Lovar dig Kitte att vi ska ha tömt, nja nästa iaf, lagret så det underlättas lite för dig där ute!! Han har ingen lätt uppgift den stackarn, men jag har på känn att han likom gillar utmaningen ju! Bara alla kan se till att ställa saker och ting på rätt plats! En person kan inte göra hela jobbet!

Nu ska jag ta tag i dagens middag....makaroner och köttfärssås!

Ha dé!

PÖSS

Ps. Detta är det första inlägget från min NYA dator....Härligt med en dator som fungerar som den ska. Inte mindre fel när man vet att den är betald och klar oxå. Slippa dessa avbetalningar hit och dit. Gillar min nya lön skarpt! Ds.

Kommentarer
Postat av: kitte

Paniken över alla pallar och lite surhet så kan även jag arbeta fort:p

2007-10-03 @ 16:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0