ÄNTLIGEN!

...som Gert brukar utbrista...är denna dag snart över. Det har varit en väääldigt lång dag. Ä man över 30 ska man bevisligen inte dricka alkohol av den starka sorten och framför allt inte Minttu eller Jäger....haha. Har fått äta upp det kan jag säga. Men jag får väl bjuda på det....eller jag har inget val, jag bjuder på den! Många garv har det blivit idag, som tur är inte bara åt mig. Men någon mer fest blir det inte för min del på ett tag iaf!!! Jag ska ta det lugnt och städat from NU! Har lovat att jobba för två imorgon iaf. Idag blev det mest kontorsjobb, tur att det finns sånt också ibland....*L* Nu tycker ni säkert att det vore kul med lite bilder från festen men det får ni inte, har inga bildbevis....*skönt*

Nu ska jag fixa lite käk, pannbiff, potatis och sås. När måltiden intagits så blir det en rejäl promenad eller en tur på motionscykeln. Måste vara lite hurtig nu också. Den som lever får se vilket det blir...


*ångest*


PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0