Då var det klart!

Nu finns det ingen återvändo! Jag har precis anmält mig och gannen till vätternrundan 2008! Betalt och klart utan möjlighet att få tillbaka pengarna också, så nu är det dags att börja hårdträna! Vill ju inte se ut så här nästa år igen:

Tanken på att det ska ta 18 timmar igen är obefintlig! Ska se till att hålla mig frisk nästa år och vi har lärt oss av våra träningsmissar föra året!! Kommer träna fler mil och framför allt tyngre mil, mer backträning och ett lite mer intensivt träningsschema. Hopas och tror att vi kommer förbättra vår 18 timmars runda riktigt ordentligt! Fan ta oss annars! Så nu jävlar är det dags för träning.

Har bestämt mig för att fortsätta min sköna lunchpromenad som jag tog för första gången idag, spåret i skänninge, riktigt skönt att ta en promenad i riktigt rask takt på lunchen. Sen får det bli ett antal pass varje vecka på cykeln nere i källaren kvällstid. Är lite sugen på att börja med box på gymmet men det återstår att se hur det blir med den saken. Tiden ska ju räcka till också. Huvudsaken är iaf att jag ger fan i soffan på kvällarna, finns ingen ursäkt till att låta bli träningen när den finns i källaren....behöver inte ens gå utanför dörren om jag inte vill ju! Så dax att ta fram jävlar annamma i mig och bara köra på så det ryker!

Fan va skönt att vi bestämt oss. Svårt att hitta motivationen till att träna om jag inte har ett givet mål. Nu finns målet där så då är det lättare.

En del av er därute tycker kanske att jag är komplett galen som ger mig på det nästa år igen med tanke på hur jag mådde efter årets lopp, men jag måste bevisa för mig själv att det kommer att gå. Blev grymt besviken på mig själv efter årets upplaga som tog 18 timmar! Inte vad jag hade räknat med. Inbte alls kul. Stolt är jag helt klart över att jag fullföljde loppet, hade ju kunnat bryta hur lätt som helst men det fanns inte i min värld då ju! Hade bara bestämt mig för att det skulle gå, sen fick jag må hur dåligt som helst! Bryta var absolut inget alternativ!! Men nu är det som sagt var dags att ta nya tag! TRÄNA! Satan va laddad jag känner mig....haha. Ska bli så förbannat kul att få uppleva denna cirkus en gång til och en gång till och en gång till...ja vi får väl se hur många år i rad det blir!

Dags att sluta rök med då eller? Hmmm jo kanske vore bra...en sak i taget. Det ena leder till det andra....

Minnena kommer tillbaka till denna härliga syn, det är nog det jag ser fram mot mest....härligt!!
      

Solnedgång och soluppgång.....det var oslagbart.....


PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0