Faan....

....tappat all ork, lust. Är trött! Skit också. Dagen som började så bra, vart tog energin och all lust vägen. Känner mig bara allmänt nere just nu....vet orsaken men inte riktigt hur jg ska lösa situationen. Fan fan fan. Orkar inte med detta just nu. Har allt för många järn i elden för att kunna tillåta att orken tar slut just nu! Dags att ta sig i kragen igen.... Men men saker och ting har en tendens att lösa sig så jag får väl hoppas på det och sen ta fram lite jävlar annama, det brukar jag vara bra på. Ibland är jag extra glad över att jag är så envis och tjurskallig som jag är, kommer väl till pass i dessa samanhang.

Finns så mycket jag skulle vilja skriva ner bara för att få ur mig skiten men det är inte alltid så lämpligt att berätta saker och ting i en blogg, fel ögon kan läsa och då blir det inte bra. Just nu är jag lite tyngd av något som det skulle vara skönt att bara få häva ur sig men som inte är lämpat på en blogg, tyvärr. Detta brukar ju annars vara ett skönt sätt att få ur sig allt som snurrar i skallen. Tur att det finns andra sätt också, jag får väl utnyttja ett sådant istället.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0