Ja då har man....

fortsatt dagen på den hurtiga vägen. Började dagen med ett träningspass på jobbet mellan kl sex och sju. Har ju förmånen att kunna träna på visningsexemplaren. Det blev ingen soffa när jag kom hem heller, blev trädgårdarbete istället. Det som kom efter det var kanske inte det nyttigaste men gott var det....pizza.....jag som inte ska äta flötmat nu...aja. Det får väl gå för denna gången. Kvällspromenaden uteblev, var trött i benen. Får ta det i morgon. Vilokväll får det bli. Märker att jag är trött, skriver konstigt tycker jag men det får ni ta....haha. Nu blir däremot soffläge, en liten stund för sen ska jag vara duktig och gå och lägga mig tidigt!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0